Thursday, November 17, 2011

Coffee


Haha, mlin za kahvu, kako mi je bilo smijesno kad sam ga vidjela, nakon toliko godina, jer odavno su to svi prestali koristiti..Zadnji put sam ga vidjela kod majke, al kad je umrla, nisam nikad vise vidjela ni nju ni mlin za kahvu. Mama je dugo bila kod majke, dugo se brinula o njoj, jer je majka bila tesko bolesna, godinu i po dana prije njene smrti cak je i bila slijepa. Tako da je mama i nocivala kod nje. Posto majka nije mogla ni hodat , jer je imala nekoliko mozdanih udara, nekad bi joj davali mlin za kahvu, da malo radi nesto sa rukama. Bilo je jako tesko gledat majku kako se pati, gledati mamu kako tuguje. Ja sam tad isla u srednju, dolazila bi kuci, i morala bi sama praviti sebi jesti , i bratu, i ocu. Da nije bila takva situacija kakva je bila, mislim da nikad i nebi naucila pravit jesti. =/  I tako je mene taj mlin za kahvu podsjetio na tu proslost, i na tesku bolest moje majke. Najbolje majke. Imala je zanimljivo ime: AJKA. =) <3

No comments:

Post a Comment