Tuesday, November 15, 2011

Princeza na nekom drugom planetu



Tu sam knjigu jednom slucajno kad sam bila u Konzumu sa prijateljicom kupila. To je bilo u prvom izdanju svjetski hit naslovi, pored te knjige bilo je i jos 4 knjige: Bijela kraljica, Jedan hitac,Vodoriga i Doručak u krevetu... 
i tako sad svaki mjesec novih 5 izdanja, =) fino za ljude koji vole citati, a i nije skupo, =)

Dnevnici Carrie Bradshaw  na stranici 6.


Ali uvijek kada se lose osjecam pokusavam se podsjetiti na ono sto mi je jedanput rekla jedna djevojcica.Bila je puna osobnosti - toliko ruzna da je bila zgodna. I bilo je ocito da je i ona toga svjesna "Carrie?" upitala me je. "Sto ako sam na nekom drugom planetu ja princeza? A na ovom planetu to niko ne zna?" To me pitanje jos uvijek nekako potrese. Mislim, nije li to tacno? Tko god da jesmo ovdje ,negdje drugdje mozda smo princeze. Ili spisateljice. Ili znanstvenice. Ili predsjednice. Ili sta god zelimo biti,a drugi nam govore da to ne mozemo postati.

No comments:

Post a Comment