Saturday, March 24, 2012

Colorful


Jedan od onih ljepih dana je bio danas, ispunjen, tuzan, veseo...uglavnom, svasta se izdesavalo. Sutra je subota, mislim da necu u grad, glupo mi je ovdje izlazit, nekako je sve pusto i tuzno.. i onda ja budem takva ako izadjem. Moj otac je u Austriji, i bolje je da cuvam mamu , i njoj pravim drustvo, svaako sam imala fantasticnu proslu subotu, koja ce me drzat bar mjesec dana. Toliko sam plesala, da je cudno da me nisu boljeli misici sljedeceg jutra. =) hahaha. Nemam slike, od te subotee, al bas zato je bilo dobro, jer nije bilo planirano, =).







5 comments:

  1. možeš li mi reći gdje si nabavile te hlače/tajice, i inače gdje ih kupuješ, vidim da ih imaš dosta na blogu? :)) savršeno ti stoje, i ja volim taj fazon ali ne uspijevam ih nigdje naći :/ ove sive su mi fakat preeedobre

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vecinu stvari dobijem na poklon =D ili kupujem, ima puno lijepe u H&M i BIKBOK =D oni imaju najljepse =D dugo sam samo nosila leggings, ali sad vise volim hlace , da bi mogla kontrolirati debljinu, jer leggings ti uvijek mogu a kod hlaca prije se primjeti ako dobijes viska kila =D haha ?D hvaalaa na komentaru =D <3 <3

      Delete
    2. ništa onda, ako se odlučiš da koje prodaš slobono se javi XD :D

      Delete