Tuesday, March 20, 2012

Last weekend in Bihac =(

 Fontaaaanica, =).

 Ovo je bio poklon za moje prijateljice, i bas su bile ostale dvije cokoladice za njih dvije. =)


Bilo je tako smijesno kad sam vidjela da pise DELIŠES. Morala sam odmah uslikati.

Sjedili smo kraj Une, sa patkama.=)

Kako je samo lijep pogled sa 12 sprata. Ljudi, zgrade, auta, ulice, brda , rijeke, sve sve se vidi, jer ja sam mala djevojcica, pa puno volim visine, =).
Svaki put po jedna slika u liftu, =). To je postala tradicija,.

Oni mrze moju rozu HELLO KITTY torbu,zastoooo zastooo, kako ja volim muske stvari. Bas ih volim, ja bi bila muskarac. Volim kako muskarci hodaju, kako se ponasaju, kako se oblace, njihov humor, ma sve bas.
I ja volim trenerke i patike, kappe, spustene hlace... auta, hahahah ma ne, imam vozacku, medjutim toliko dugo nisam vozila auto ,, da sam i zaboravila, vozit, nije to biciklo. =/  Ja i moj prijatelj Ibro smo prekinuli kontakt, mislim on je prekinuo kontakt with me. Meni je zao, ipak bio je moj najbolji prijatelj, al cak i prijateljstvu nekad dodje kraj. Mozda jednog dana shvati da je pogrijesio. Ja cu ga uvijek cekat rasirenih ruku. Ipak svasta smo prosli zajedno. =)

 Cista perverzija!


 Kako mrzim ovo seljacko sarenilo  u izlogu.


 Na ovim slikama imam pune oci suza, bas sam bila tuzna sto idem, joj mrzim sto sam previse osjecajna i osjetljiva osoba. =(=(=(

Plasticno voce. Samo za gledanje.

1 comment: