Friday, April 13, 2012

2 in 1










Opet sam u Göteborg-u, juhu, i vise mi se svidja nego u Falunu, jer je Falun manji grad.. puno manji. Odmah kad sam dosla na stanicu, Aida je rekla da idemo na party u subotu, ah kako mi je dragoo. Necu ici u Sloveniju ne ide mi se, a u Bosnu bi isla u petak...a majka hoce tek u iduci utorak. I tako,nikako se dogovoriti, meni je dosadiloo... dovoljno mi je jos 7 dana.. Nadam se da cu ja pobjediti. =) =D Zelim 1.maj da provedem u Bosni,a i moram uciti, puno uciti.

4 comments:

  1. ovaj prvi look mi djeluje poslovno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...interesantno, i zaboravila sam reci, nisam dobila onaj posao...nazalost. =(

      Delete
  2. Ove rukavice su mi sjajne! i opet ti moram ponoviti..prelijepu kosu imaš *da kucnem u drvo* :)

    ReplyDelete