Sunday, April 15, 2012

How to Shuffle !

Yeees , pokusala sam to.. shuffle dance, jos prije, dok sam bila u Bihacu, imala svoj stan, sa klizavim podom, i dobrim gazdom koji ne galami, za svaku sitnicu. Bas sam imala srece sa stanovima, bas, uvijek je to bio velik stan, osvjetljen, volim svijetlo i sunce,,, nikad ne bi mogla zivjet u nekoj mracnoj sobi.. I tako, samo jednom, sam imala groznu gazdaricu.. nisam mogla spavati te dvije sedmice dok sam zivjela kod nje.. bojala sam se nje, bila je debela, imala crnu kosu, pravila se fina. I tako jednom, ja se otisla sminkati , u dnevnu, kraj velikog ormara, ggdje je velika spigla, i pogledam neki papir na ormaru, ja onako znatizeljna reko da vidim sta pise...kad citam, kako ona zeli tuziti svoju mamu, zbog kuce, neke, jer je njena mama nju izbacila iz kucce... a ona , ta vjestica, tako je zovem, ima momka, ona je njemu ljubavnicca, on je duplo stariji od nje..i advokat je, haha,dobro za nju.. I tako, mislim, mozda je to sve normalno danas, ali ja sam iz fine familije, meni je to sve strasno biloo. ..tako ja sam platila sve racune, i stanarinu za mjesec dana, ali sam otisla za dvije sedmice od nje.... bila sam puno sretna, puuno punoo,,, to je bilo jedno od najgorih iskustava u mom ziivotu...
Al sad pricam o SHUFFLE dance,... na nju ne treba gubit vrijeme.
Znaci htjela sam to nauciti kad sam vidjela ovaj cool extra cool video:
Bas mi se svidjelo,. izgleda predobro, pa je onda sljedilo ucenje koraka:


 I tako je pocelo, predobro je, i puno znoja treba da se nauci, i tako, mislim da je to dobar treniing.. i zanimljivo je... i sad samo jos odgovarajuuca muzika, od mojih omiljenih LMFAO:


 Uglavnom, sve njihove pjesme su extra, ove gore su bas za shuffle dance... =)

2 comments:

  1. ove sive tenisice u videu su mi super. ne znam jesi li tako dobra, ali u svakom si slučaju bolja od mene :))) imam osjećaj da bih se razbila, pogotovo na skliskom podu

    ReplyDelete