Wednesday, June 13, 2012

EA

Prosle subote sam bila u gradu pa sam zaboravila staviti slike, na racunar, ali sad sam to uradila.Bila sam sa Ernom. Uglavnom u DISCOteku, nismo isle, vec samo u park , kraj rijeke, i na mirna mjesta.
Uvijek sa sobom nosim moj prakticni podmetac , za guzu. HAHAHAH =D, dobra stvar , i poklon od moje tetke, koja mi poklanja najcudnije korisne stvari na svijetu, morat cu i ostale nekad uslikat. =D
Ovako izgleda , kad je u torbi.
Ovako na klupi.Pa zar nije divno, posebno ako nosim bijele hlace,  =D.


Fina Erna bratee =D.





Zajednickih slika nema, jer smo ispale grozne, ja sebi, ona sebi, =D, haha. Nema veze. Uglavnom, bila je to lijepa noc. 

6 comments:

  1. baš me zanimaju sad te zajedničke slike...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma grozne grozne face , napucene usne, grozan osmjeh, oci na pola zatvrene , hahaha xD =D

      Delete
  2. Divne fotografije. Svidjaju mi se tvoje cipele :D

    ReplyDelete
  3. HhHahaha hura za tetke! Ta stvar je genijalna. Sviđa se meni općenito šta si obukla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww ,da da, zato sam i tebi napisala onaj komentar, hehe, Hvala Puno

      Delete