Monday, July 2, 2012

bihac,CoD,faks, ...

Kada pravimo pauzu od ucenja, onda odigramo jednu turu CoD-a. Mene najvise puta ubiju, =(.


Neki dan sam kupila Kinder JOY, zbog Muamere, da dobijem vjevericu, koja se njoj puno svidja, ali nisam imala srecu, dobila sam ovaj glupi frisby, haha =( , joooj,.

Mrzim kad dodjem u Bihac, i moram vaditi nekoj djeci rodni list, uvjerenje o drzavljanstvu i ostala sranja, hvala Bogu pa je moj prijatelj Sedin isao samnom, do stanice, da predam ove papire,. =)
Pa smo poslje setali, umocili noge u Unu, i jeli sladoled. =)


Danas sam nakon dugo vremena srela mog starog prijatelja Sekinog, koji je jako neozbiljan!

4 comments:

  1. i moj mali non-stop visi na cod-u :-p
    krasne fotke, naročito one sa sladoledom ;-D

    ReplyDelete
  2. Uuu ocu i ja da igram cod. :D
    E super ti stoji haljina. ;))

    ReplyDelete