Saturday, August 18, 2012

End of Ramadan

Jos danas postimo i to je to. =D Pripremamo se za Bajram, cistimo kuci, i naravno pravimo njami kolace. Ovaj put necemo pravit baklavu, jer svi prave baklavu, i baklava je preslatka.
Mama je vec napravila kolace ili kolcice, kod nas zvane hurmice:

Uglavnom, ja pravim lazanju danas za iftar, a mama je napravila  kore za lazanju, gotove kore su oko 6,-KM, nadje se i manje novca, ali nekako ove mamine kore su predobre (jaje,brasno,so,voda),i ne trebam ih prethodno kuhati, kao one kupovne, tako da ni u sos nije potrebno stavljati puno vode. Uglavnom mnoge su prednosti u korama koje sami napravimo. 

Ja nezz zasto nisam voljela grasak prije, kad je tako ukusan, posebno u Bosansom loncu, omG, ima li sta bolje od lonca punog povrca, =O.

Sinnoc za iftar, je bila pizza, ova prva je bila sa tunjevinom:

Tri dana Bajrama, obilazak rodbine,komsija, i naravno treba pojesti sve te kolace, hahah =D . 




16 comments:

  1. Aha, pa kad posle ne mozes da zakopcas pantalone! :)
    Bayram mubarek olsun u najavi i posalji mi taj hurmadzik po golubu :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnes baby, =D hahaha moci ce,
      hvala puno, hurmice poslane, javi kad sttignu =D i kako ti se svidjaju , okej =D

      Delete
  2. Ohh ogladnjela sam poslje ovog posta :D
    Super ti stoji outfit! :)

    ReplyDelete
  3. jako fino izgleda hrana!
    dobro ti stoje kratke hlače

    ReplyDelete
  4. Al' će fino da se klopa :D
    Sviđa mi se kombinacija i ta retro nota koju ima :)

    ReplyDelete
  5. voooolim hurmašice *.*
    super klopa, samo mi se ne sviđa tuna pizza :-)
    dobra ti je i obleka :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jaaa,
      nije se ni meni svidjalo dok nisam probala, haha =D
      hvala puno =D

      Delete
  6. Jednostavan outfit ali prelijep :)

    http://a1l8b1n1a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ti si meni tako poznataaaaaaa ?! :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerovatno iz vidjenja, ako smo obe iz Sanskog Mosta =D

      Delete
    2. Nisam uopšte gledala odakle si,slučajno sam naletila na blog i onda sam se opet vratila da provjerim :D

      Delete
  8. hey :)
    yummy the food looks delicious :)
    i love your outfit! you look so pretty in it!
    you have a lovely blog, i'm following now
    what do you think of following each other?
    kisses from france
    xoxo

    ReplyDelete