Monday, August 13, 2012

Girl, put some color on your face!

Prvo jedan divan cover:


Jedna djevojka me pitala na blogu koju sminku koristim, tako da njoj posvecujem ovaj post, haha =D. Uglavnom, moje sminkanje traje 3 minute. Nezz jel to jer sam profesionalac ili ne possvecujem puno paznje na svaki detalj. Hahah =D
Moja sminka bude u ovoj maloj fake LV iz Turske. =D haah
Okej i gif-ovi su smijesni, al ko ne pravi smijesne face dok se sminka, nek se javi da ga upoznam! <3


Ovo se nalazi u njoj:

A samo ovo koristim:

Nekad stavim ovu prvu maskaru nekad drugu, nekad trecu, nikad ne mjesam! To nije okej!
I jos nest, maskaru nikad ne stavljam na donje male trepavice, jer mi to izgleda grozno, i plus samo se izbrljas, a i tesko je staviti,,mislim nisu one bezveze male. Hahahah =D I nju stavljam na kraju, i ako o njoj pisem na pocetku. XD

Imam tri ovakva bronzana pudera, u slucaju da ga izgubim ili da ga nestane, jer je nesto najbolje sto imam, i bez cega to ne bi bilo to! 

Blusher stavljam na kapke, i izgleda odlicno! 

Ova dva rumenila, mislim da nema vise kupiti jedno je potroseno, a drugo je davno kupljeno, ali odlicno. =D



Nekad stavim ovo:

a nekad ovo, isto izgleda:


O stavljanu tusa bi morala napraviti poseban posst, uglavnom nekad stavim taj prvi , nekad drugi, a nekad oba! =D


Bez ovog ne stavljam maskaru!

Ovo uvijek stavim:

Najljepsi ruz na svijetu:

I na kraju, olovka za usne:


Sminku skidam, sa obicnim tecnim sapunom za ruke, ako njega nema, onda samponom, jer nekad vise volim dati novac za sminku nego za proizvode za skidanje sminke. =D

A ovo su stvari na koje sam nazalost bacila novac, nisu dobre, nikako, bar ne za mene!





12 comments:

  1. odličan DIY. mogu samo reći da je to kod tebe organizirano i smisleno, za razliku od nekih...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwwwwwwwwwww bas ti hvala =D =D punoo puno =D

      Delete
  2. HEHEHE, PRICA MOG ZIVOTA!NESESER PREPUN SMINKE A KORISTIM 3 STVARI!:)))
    POLJUBAC!!!
    XOXO




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Hey, cool post!! how about following each other??

    ReplyDelete
  4. Ja sam pitala! :-)
    Hvala ti puno što si bila tako brza s postom i ovako ga detaljno uradila! To se cijeni kod blogerica! :-)
    Pitala sam te koju šminku koristiš iz razloga što si mi na slikama uvijek divno našminkana - jednostavno, a efektno, pa me zanimalo koji su tvoji holly grailes! :-)
    Međutim, skontala sam da si prirodno lijepa i totalni pro ako se našminkaš za 3 minute! :-)

    I ja isto koristim samo par prozvoda i volim da šminkanje bude brzo i efikasno, a izgleda uredno i svježe.

    Taj ruž je apsolutno divan!

    Hvala još jednom i pozdrav iz Sarajeva!

    G.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OmG, za ovakav divan komentar vidim da je vrijedilo napisati ovaj post, hvala tebi puno <3 =D

      Delete
  5. Ista stvar, ja imam dve fioke pune šminke a u krug vrtim jedne te iste stvari :D

    ReplyDelete