Friday, August 10, 2012

Pokusaj 1

Kad sam vidjela ovaj post ,pomislila sam joj kako se ja ovog nisam sjetila, =/. Ovo je moj neon lak sto sam kupila prije nekoliko sedmica, a na noktima, je onaj moj omiljeni tirkizni lak. Ovako je ispalo, zurila sam, a i sad nemam nista na noktima ,morala sam skinuti, tako da je ovo bilo samo cisto onako da pokusam. =D I zanimljivo je, kao i ono sa novinama pa kad ostanu slova. =D haahha =D Jest da su ove moje geometrijske figure nekakve vanzemaljske. pff =D

15 comments:

  1. Ja se svaki dan makar po jednom pitam "zašto se ja toga nisam sjetila". Za prvi put nije loše, i kombinacija boja mi se baš sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, jelde kako jednostavno, a tesko se sjetit takve fenomenalne ideje, hahaha =D
      hvala ma tirkizno i neon zuta stvoreno jedno za drugo =D

      Delete
  2. Hajde, hajde, vezbom do savrsenstva :))
    I cisti tu kozicu (ovo cu da ponavljam dok ti ne dosadim :)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. =D
      a joj, dusa, napravit ces ti meni tutorial kako se to radi i sta sve trebam za to, i kako da njegujem nokte, i onda cemo obe biti happy, =D, et unaprijed hvala, vjerujem da ti smeta, cak sam izmrljane nokte malo u Photoshop-u popravila, haha bas zbog tebe =D =D

      Delete
    2. AAAAAAAA!! Ma samo pazi da kad lakiras ne izmazes kozicu i toliko :))

      Delete
  3. i´m now following you as well :) what do you think of following each other on bloglovin'?
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    ReplyDelete
  4. Kreativno,a meni je vazno da je neon;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ReplyDelete
  5. AAA :DD
    Tako kreativno, super.
    Upravo si mi dala ideju za sutrašnji izlazak!
    Želiš da pratimo jedna drugu!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej bas mi je drago, uslikaj kako je tebi ispalo, hvala jos jednom <3 <3

      Delete