Saturday, November 24, 2012

bla

Ovo sam jos davno slikala, al ne svidja mi se, pa mozda i obrisem ovaj post nekad poslje, =/ . Al kako dugo nisam pisala post morala sam ovo iskoristiti.


U ponedjeljak sam morala prezentirati moj seminarski, na temu : 
Prezentacija je bila odlicna, pocetak, sredina , kraj , sve , dobila sam aplauz, i bila sam presretna =D . Profosor je rekao da odem u neku stranku i prijavim se, i da drzim govore. hahah Uglavnom ja sam inace jako tiha, to mi svi kazu, i da me slabo cuju, al kad je u pitanju faks, onda se bas trudim, htjela sam da prenesem znanje, i da me svi jasno i glasno cuju.



I ovo su ostale slike sa posjete u firmi:



Neke od stvarih koje bi zeljela kupiti uskoro:

Jos uvijek nisam dobila moju kapu za poklon, mozda izgleda ovako, svidjelo bi mi se:


I  nesto smijesno za kraj:




Uglavnom imam puno posla za faks pa nemam vremena za pisanje i ostalo, =/.

Nekad davno !

18 comments:

  1. U, ova zlatokosa uopste nije smesna..cela sam se najezila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha zaboravvila sam tu izrezati ,nije smijesno, evo sad cu =)

      Delete
    2. Ma nemoj zbog mene, nego stvarno je jeziva :)
      jos mi nije jasno kako jedno lepo zensko moze da zanima zavarivanje :))

      Delete
    3. ma i ja kad sam vidjela bilo mi je strasno, al one ostale su smijesne, al et obrisala sam, nije za zezanje s takvim stvarima, hahah imam predmet zavarivanje, a i samo pravo zavarivanje je premocno, a nazolost ja cu se baviti samo proracunom zavarivanja, mislim zavisi kakav posao dobijem. =D

      Delete
  2. Bas ti je fina ova kombinacija :D
    I ova prva slika je skrooz super :D

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se kombinacija, ja bih samo drugu obuću na to.
    i bravo za seminar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaa, bas i zbog obuce sam se dvoumila da li da stavim slike, joj kako su ruzne ove =/ al haj =D
      Hvalaaa puno =D

      Delete
  4. Baš si lijepa i stil ti je predobar!Meni su moćne žene inžinjeri. Da nisi upoznla Denu Redžu u Krupa kabinama? Bradonja sa osmijehom od milion dolara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam zapamtila nikome ime tamo... al to ime mi je poznato, mislim da sam isla na jedan kurs sa njim, al nisam sigurna,a znam da sam vidjela tamo jednu djevojku takodje sa kursa , pa sigurno i on radi tamo =D jer je na kursu bilo dvoje koji rade u krupa kabinama . =/

      Delete
  5. Odlican outfit!!
    Crna suknjica sa masnom oko struka je uvek pun pogodak, kao i kosuljica na tufnice.
    Volim pundjucu na sred glave.To je tako cool!!
    U ovom outfitu vec te vidim kao poslovnu zenu!! :)

    ReplyDelete
  6. Meni je outfit sladak, samo bih ja na to neke slatke baletanke. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam bas je promasaj sto sam ove uzela =/ al bit ce bolje =D hvala punoo =D

      Delete
  7. zašt da brišeš one slike? jao pa ti si tak slatka i zgodna na fotkama... zaboravi te riječi da ćeš izbrisati! oooo jako sam ponosna ako si tak super izlagala seminar, zanimljiva tema! inače ja isto svaki tjedan imam javno izlaganje na faksu tak da te potpuno shvaćam...također uvijek nastojim da se najviše potrudim oko prezentiranja, ali sam inače tiha... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa kontala sam ako dobijem negativne komentare =D haha,, =D ja nemam cesto seminarske, mislim nisam imala, a sad sam zavrsna godina, pa ce ih biti puno, =D i ja se punoooo potrudim =D

      Delete
  8. Slike su super i lepa je kombinacija :) Nema brisanja :)

    ReplyDelete