Monday, December 3, 2012

NEW IN Part 2

Drugi dio, malo manje stvari, ali zato sutra puno malih i finih i lijepih stvari. =D





Sutra imam popravni kolokvij jer prosli put nisam ucila, a iskreno nisam ni stigla jer sam imala puno obaveza, svaki dan sam davala instrukcije iz njemackog, i hvala Bogu to je gotovo, sad opet se mogu posvetiti fakultetu. Imam puno grafickih za crtati, pa se nekako osjecam zatrpana u obavezama, ali rijesit cu ja to. =D

Evo kako ja ucim teoriju, ako unaprijed dobijemo pitanja, ili ako ne onda lekcijski. Uglavnom, ispisem redne brojeve pitanja na malim komadima papira. Onda ih fino smotam ili zguzvam, da se ne vidi sta je na njemu, i stavim u jednu posudu, i izvlacim jedno po jedno, kao na BINGO, haha uglavnom nikad ne ucim od pocetka i po redu,, lekciju po lekciju, jer i na samom ispitu pitanja budu mix, =D nekad naravno ne stignem sva pitanja izvuci, ali opet sve je to sreca.



8 comments:

  1. Odjeća je fina, kakva će bit neg fina, nećeš ti svašta :).
    Sretno tebi na ispitu, škola je najvažnija :p

    ReplyDelete
  2. Joojj ovo sljokicavo i meni trebaaaa;))))

    ReplyDelete
  3. Divne stvarčice su se tu našle :)

    ReplyDelete
  4. Uuu ova suknja je stvarno super. :)
    Sretno na kolokvijumu i ja treba da saznam uskoro kada cu imati popravni kolokvijum,hehe. Dobra ti je ova fora sa brojevima i izvlacenjem,ucinis ucenje zanimljivim. :D

    ReplyDelete
  5. Banjalučki Univerzitet rules :D kod nas kolokviji više nisu obavezno,služe samo za skupljanje bodova ako ganjaš prosjek i to a inače,ispite možeš položiti bez kolokvija ... doduše,seminarski su obavezno al' ipak :D

    ReplyDelete
  6. Aaa ja imam istu leo-pidžamu iz hm-a :)) Obožavam je!

    ReplyDelete