Sunday, May 5, 2013

Flower power


Bas mi se svidja krunica, mozda jer sam je sama pravila =D  =D , Laptop mi se pokvario, tako da ce to vjerovatno znaciti manje postova i bloganja, ali i onako u posljednje vrijeme manje pisem postove, tako da se nece ni primjetiti. =D A i ljeto sam rezervisala za ucenje, tako da me nece biti ni tad, ali ima do toga vremena. Danas je kisa padala cijeli dan, ali  sam tako raspolozena i vesela.,.mozda jer cu veceras vidjeti svoju prijateljicu ,koju nisam vidjela vise od mjesec dana (kao da su u pitanju godine hahah), jedva cekam ! =D

16 comments:

  1. Predivna je, popravi brzo taj laptopic, i ja sam imala isti problem,. fuj

    xox
    bloisfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Preslatka ti je krunica,a i ti isto.Lijepo se provedi sa prijateljicom <3

    xoxo

    ReplyDelete
  3. meni se ti tvoji cvjetići baš sviđaju :)

    ReplyDelete
  4. Super ti je ta bluza/majica a i krunica se baš uklopila!
    Moram se i ja bacit na posao,dala si mi ideju za krunicu !

    magyscreation.blogspot.com
    :D

    ReplyDelete
  5. I moje leto je razervisano samo za ucenje i nekako mi je drago zbog toga.
    Mogu ti reci da izgledas divno i nekako odlish u toj divnoj bluzi i sorcu!!

    ReplyDelete
  6. vec sam rekla krunica je top i savrseno ti stoji ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. hi dear..
    nice photos! u look always beautiful

    ReplyDelete
  8. zaista lijepa odjevna kombinacija...steta sto nisi negdje vani je uslikala.

    ReplyDelete
  9. Kruna savrsena, volim cvijece i cvijetne uzorke, a ovaj je pun pogodak :)

    Follow me :) http://valentinakukoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. you look beautiful

    http://creetavie.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  11. Lepa si i prirodna :) I krunica je super. Samo mi se sorts ne svidja. Verujem da je lepsi uzivo

    ***Ako zelis mozes da pratis moj blog o nezi kose http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah sorts je izbljedio, i kao da mi je mali, i nije tako fin, na meni, a prije sam ga puno nosila, hvala na komentaru, naravno da cu ga pratiti <3

      Delete