Monday, July 1, 2013

Gifovi na aminacatic|tumblr


Kahvu , caj, cedevitu mijesam jedno 100 puta, zelim da sam sigurna da se secer sav istopio, i da se ne talozi na dno soljice, mrzim, kad je zadnji gutljaj presladak zato to radim, sto prilicno nervira neke ljude koji su sa mnom na kahvi, caju, cedeviti. Whyyyyyyyyyyyyyyyyy???



Ako sam nekad u nekom postu napisala da mi je omiljena serija ''Sex and the City'', eh nije vise ona je na drugom mjestu , a na prvom je sad ''Breaking Bad'' =D I jedva cekam 11.August da gledam sljedecu epizodu.Ja i prijateljica, Coca-Cola i POPCORN. 








Dobru muziku pravi ovaj lik. Vec sam pisala post o njemu.




I tako nakon slatkisa , kako skinuti sav taj visak kilograma, haha , danas je 1.juli, pa da pocnemo !!!




I ako su ispiti zavrsili , mene ceka ovo ljeto puno posla, trebam jedan zagrljaj !!!



Ova djevojka je bas dobra, gledala sam puno transformacija, ali ona mi pravi najbolje . 


Ahhh

To je sve, cujemo se, pa-pa! =D

6 comments:

  1. Ja i prijateljica, Coca-Cola i popcorn <3

    ReplyDelete
  2. haha, nervira ih to što želiš rastopiti šećer u kavi? haha... mog dečka nervira kad onu plastičnu žličicu od kave motam po zubima XD mrzi taj zvuk XD
    ja bi kokiceeeee...
    E prekrasna si mi ono neodoljivo prekrasna tamo sa onim savršenim tušem na očima i mačkastom oblekicom sa krasnom ogrlicom *_*
    puseeeeeeeeeee :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. mene nervira kad se neko igra daljinskim upravljacem, sa onim poklopcem, gdje idu baterije, to me uzasno uzasno nervira, i nadam se da ce poceti proizvoditi daljinski bez tog poklopca!

      Delete
  3. Odličan post.
    Ovaj sa kokicama je najjači, haha :D

    ReplyDelete
  4. Prevedi ove vjezbe :P

    ReplyDelete
  5. Hi sweetie!
    Hehe, I loved the gifs so much!
    I kindly invite you to join a giveaway held on my blog! Three easy steps & you might find yourself on the winners list! :)

    Your chance to win in an International Giveaway!

    ReplyDelete