Friday, February 14, 2014

14.februar

Napisala sam samo jedan post u 2014, i to 11.januara. Imala sam puno obaveza, jos uvijek ih imam, ispiti su prosli odlicno, sve sto sam ucila to sam i polozila, ali kako ja mogu izlaziti svaki mjesec na ispite, to znaci da moram I dalje uciti , ali uzet cu sebi par dana slobodnih da odmorim malo , da vidim familiju, i da uzivam =D . Znaci bit ce bar 5-6 postova ovaj mjesec. =D Uglavnom za pocetak da vam pokazem sta sam  kupila prosli mjesec =D : 

Prvo sam otisla u DM da kupim gel za tusiranje od jagode koji ima moja prijateljica i koji ima divan miris, medjutim kako ga nije bilo , odlucim se za ovaj od borovnice, i predobar mi je, najvise mi se svidja boja gela, plava , haha =D . CIJENA: 1,95-KM.

Uglavnom nema problema sa masnom kosom, i sa volumenom, moja kosa se jednostavno ne masti, i nikad ne izgleda prljavo,  ali htjela sam probati sampon za suho pranje kose, i bas sam ekstra stavljala ulje u kosu, pa da vidim kakvo je djelovanje ovog sampona za suho pranje kose, i bas mi se svidja, lijep miris, kosa divna , cista , vjerovatno cu opet kupiti , mislila sam da se brzo trosi, ali koristila sam ga 5 puta , i mislim da ima jos za 2 puta , i ako ga ne stedim. =D CIJENA: 3,95-KM. 






4 comments:

  1. Uciti je najbitnije i cestitam na polozenim ispitima!
    Sve su stvarcice difne, mami me Balea opasno ovom ljubicastom tusiralicom a samo da te upozorim - taj L'Oreal sampon za volumen mi nije odgovarao. Ne znam da li si ga vec koristila ali ostavlja neki sloj na kosi tokom pranja i nakon pranja. Meni je bio neprijatan :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesam koristila, taj i taj od Alverde, da malo promjenim , ne planiram ni jedan uzimati ponovo, ali cisto sam kupila da promjenim malo, inace samo koristim Baleine sampone i regeeratore, ne znam sad, ood Alverde mi bude previse cista kosa, od Loreala nako glatka i to, ali ipak ni jedno ni drugo mi se ne svidja, Balea je negdje izmedju =D
      hvala na cestitkama i komentaru =D
      <3

      Delete
  2. Čestitam na položenim ispitima :-) E.

    ReplyDelete