Friday, February 20, 2015

ESSENCE I LOVE EXTREME VOLUME MASCARA / ESSENCE CRNA MASKARA ZA VOLUMEN

Danas cu vam pisati post o Essence I <3 EXTREME volume maskari. Inace moja prva Essence maskara. Ako ste citale prosle postove, znate da nisam bila ljubitelj Essence sminke, a kako mi u zadnje vrijeme sve vise odgovaraju njihovi proizvodi, odlucila sam se da probam i ovu maskaru.
 Zahvaljuci prijateljicama blogerkama, koje su je hvalile, a kako im vjerujem, odlucila sam se i ja za kupovinu ove maskare. 
 Essence ima puno maskara, ali svako je hvalio samo ovu, ne znam koje su razlike izmedju ove i drugih, ali npr. razlika izmedju ove i roze essence maskare, sa crnim slovima, je u cetki, koja je manja, i ne izgleda kao cetka, vec kao one gumene cetke, ako ste vidjeli.
Ako budete kupovali ovu, da se ne zbunite, ima ovakva skoro pa iste ali pored crne i roze boje, ima i zute, a vjerujem i da je cetka drugacija, ako nije ispravite me. 


 Cetka ove maskare je super , vidite kolika je samo ogromnaaa , a kako izgleda na meni mozete vidjeti  slikama na kraju posta. 

Cijena ove maskare je 5,85-KM. I ako je cetkica velika, jako lijepo se nanosi, znam da nisam bas odgovarajuca osoba za predstavljanje maskare, i kako pretjeram malo (malo vise), ali ova mi se maskara bas svidja. =).

UPDATE:

A evo i slicice kad stavim manje maskare, izgleda bas bolje =D


Kako se vama svidja ova maskara, da li je imate ili je planirate kupiti? 

5 comments:

  1. Ja sam je obožavala a onda sam počela da koristim onu pink verziju koja mi je najbolja! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja sam kupila ovu, a prijateljica pink verziju, pa mi se oa cetka cinila boljom od one sto je pink, =D ali kad potrosim ovu vjerovatno cu kupiti i tu pink =D
      <3

      Delete
  2. Nisam koristila essence maskare, ova me bas i ne privlaci, puno je slijepila trepavice sto ja ne volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad sam je previse stavila hahah, zao mi je sto nemam ljepsih slicica, =D uglavnom za tu cijenu je super, a i ja svakako stavim tus , pa mi se trepavice slabo vide, ali dobro , najbolja maskara koja ne slijepi trepavice, i fino ih izvuce je Maybelline GREAT LASH maskara =D.

      Delete