Friday, February 6, 2015

Januarski favoriti

Ovdje je trebalo biti vise favorita , ali nema ni jedan za kosu, jer sve sto koristim za kosu, koristim uvijek, i volim vec dugo, i necu ovdje staviti stvari koje bi se ponavljale, i koje su stalni favoriti , ali, ovdje su neke stvari koje vec imam dugo, ali sam ih tek sad zavoljela.
VICTORIA'S SECRET LOVE SPELL sprej/parfem za tijelo. Kad sam ga dobila nije mi svidjao miris, nikako, i onda dobijem jos jedan, i dalje mi se nije svidjalo, i onako sam gledala kako stoje, i reko, nije tako strasan miris, pocela sam ga prskati, jer inace ne volim ovakve proizvode, nisu mi imali smisla, ali sad sam ga bas zavoljela, cesto ga spricam, i znam uvece kad legnem spavati , osjetiti miris, i bas mi je lijep i ugodan. =D tako da je samo trebalo se navici na miris. Jer ne kazem da je ruzan, vec samo nije bio miris koji meni odgovara.

 H&M DUO NAIL POLISH LAVENDER FROST ovaj lak sam kupila prije 2 godine, jer je bio na snizenju, ali sam ga tad samo jednom namazala, inspirisana ambalazom, reko namazat cu ovaj nude, pa staviti tackice ljubicaste, ali nit mi se svidjalo kako je izgledalo, nit mi se svidjala cetkica, ali u proslom mjesecu sam samo ovo imala na noktima, prvo ljubicasti , dok se nije potrosio , a onda sam i ovaj nude mazala, i njemu je dosao kraj.. ako znate gdje ima kupiti lak ovako ova hladna ljubicasta tamna nijansa, recite, ja sam gladala ali ni jedan nije bio kao ovaj =/ . U ovom postu mozete vidjeti kako izgleda ljubicasti lak  a na kraju ovog posta mozete vidjeti kako izgleda ovaj svijetli lak =D .


OVNAK KIST ZA RUMENILO ovaj kist je postao moj omiljeni kist za stavljanje bronzera, ispot obraza i na krajevima lica. Mislim da nije bio skup, i davvno sam ga kupila, ali bio mi je uzasan, dlacice su ispadale, i mislila sam samo kako ce jednog dana sve i jedna ispasti i da cu ga baciti, Koristila sam ga samo kad sam se igrala sa sminkom u stanu. Ali zadnjih dva ili tri mjeseca ga koristim svaki put kad se sminkam, i kad ga perem, ispane samo jedna ili dvije dlacice,. Uglavnom super, je, i mislim da cu kupiti jos koji Ovnak kistic. =D 

Ovo mi je mama kupila, uz ova 4 dosla su jos 4 ali bakrena (sve zajedno za samo 3,-KM), koja cu dati prijateljici, svidjaju mi se vise nego oni obicni, i svidja mi se sto su tanki, jer kad vidim ove MIDI PRSTENCICE onako debele, ogromne, na tankim rucicama, ili debljim, bas mi ne izgleda lijepo, ne znam za vas. Jel i vama to lijepo? Nije bas prakticno za nositi, jer mora ti bas odgovarati velicina, da ti ne odleti negdje dok nekome nesto objasnjavas, haha ,.



JUSTIN BIEBER THE KEY PARFEM . Kao mnoge od vas, i ja sam uzasna u opisivanju mirisa, haha , voljela bi to promjeniti, al ja mislim da imam i slab nos, hah, odkud onda parfem u mojim favoritima, haha, Svidja mi se miris, koristila sam ga kad moram rano ustati, pa mi tad odgovara ovakav miris, vise nego neki jaci, uglavnom kad putujem, kad nista ne jedem , onda imam mucninu, i jos kad je jak miris na meni, bude mi gore, jel se to i vama desava?, Ovaj sam bas cesto koristila u zadnje vrijeme, dugotrajan je, i volim ovakve mirise. A evo i ovdje mozete vidjeti gornje donje glavne note ocjene i bla bla =D da ne duzim ovdje. =D 



Tacno pet stvari u favoritima, u ovom postu, dovoljno, ni malo ni previse, volim gledati ovakve postove, i usput procitati recenziju tog proizvoda, mogla sam i staviti proizvode koji su me razocarali, ali to mogu u posebnom postu, ovaj je samo pozitivan, =D 

I kako vas se svidjaju moji favoriti? 

6 comments:

  1. I meni se sviđa taj parfem, iako nisam bila sigurna da mi se bilo šta Bieberovo može svidjeti xD Imala sam taj Ovnak kist, kupila sam ga da imam kada su mi ostali kistovi prljavi,ono"za prvu pomoć" ali sam ga bacila nakon drugog korištenja. Mislim da nikada nisam probala gori kist, možda sam mu trebala dati priliku, kao i ti, ali nije mi se dalo peglati :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha ja sam znala da je dobar dok je od justina haha. A ma ne bi ni ja nikome preporucila njihove kistove jer i meni je trebalo dugo da ga zavolim i cekala sam samo da se sav pokvari pri pranju ali eto zavolih ga .Sad mu ne opadaju dlacice puno i uvijek ga koristim za stavljanje bronzera :D.hvala puno na komentaru :) <3

      Delete
  2. Curly mess evo odg ma kom koji sam slucajno obrisala :/ : Bas cu vidjet ima li kod nas flormar . Bas mi se svidja ta tamnoljubicasta. Hvala puno na komentarima. <3 nadam se da ti nece odletjeti prstencici haha :D

    ReplyDelete
  3. Prstencici su prelijepi, i ja sam imala ali su pocrnili Kineski :D stala su mi samo 3 deblja mada ih ne nosim, ljepsi su ovi tanji :) Sto se laka tice pogledan Golden rose lakovi oni stvarno imaju previse nijansi mozda nadjes slicnu ovoj. Ja imam GR color expert 40 mada je svjetliji od ovog tvog ali lijepa je nijansa :D Prelijepa si Amina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaj bas ti hvala na komentaru, pa vidjet cu, ali ne znam, gdje ima kod nas ni flormar ni golden rose, morat cu bas pogledati, jer mi se stvarno svidja takva ljubicasta =D
      <3

      Delete