Sunday, March 1, 2015

Essence olovka za usne 05 soft berry i Essence stay natural korektor na meni + novi oblik obrva

Evo kao sto sam obecala donosim vam post o ova dva nova prozvoda na meni, tj, da mozete vidjeti kako to izgleda na meni, pa da vidite da li bi i vama odgovaralo.


Prvo da vidite kako izgleda moje lijepo lice bez sminki, nazalost imam malu puhicu ispod usne, jer ih ne podnosim, pa sam je istiskala, i tako napravila jos veci problem, zao i je osoba koje ih imaju po cijelom licu, jer kad vidim koliko meni smeta , i koliko me boli samo ova jedna, :

A evo i slike sa makeup-om, uglavnom malo sam pretjerala sa eyelinerom, ali okej, ostarilo se, sada treba drugacije povlaciti te linije, haha , moram vjezbati =) :







 Malo sam i sredila obrve, ne volim kad su ovako tanke, ali izgledaju urednije.

Kako vam se svidja post, i novi oblik obrva  ? 

4 comments:

  1. Lijepo ti stoji ova olovka, i ja sam je skoro uzela i bas sam je zavolila, prelijepa nijansa ) lijepe su i obrve :) ja svoje trenutno pustam, nikad nisam zadovoljna oblikom, pa opet pokusavam nesto drugo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ne znam jel mi bolja ova ili satin muave. Ili pak onna crvena. A in the nude najmanje koristim. A prvu sam je kupila. Hah. Ma volim imati obrve al tesko mi ih cupati. A da ih moram svaki dan crtati poludjela bi.. Ili da ih obrijem. Ma nikad. :) hah . Hvala na komentaru.

      Delete
  2. Obrve su ti super. Ja imam malo čudan pregib oka pa uvijek moram paziti kako nanosim eyeliner. Ali uvježbat ćeš se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kako starim postaje teze mislim i onako nisaam uvijek isto i uvijek perfektno stavljala . Ali sad moram bas paziti jer kad uvecam sliku bas je ruzno gledati taj polomljeni eyeliner negdje u pregibu oka. Hah. Vjezbam vjezbam :D hvala na komentaru. :)

      Delete