Tuesday, March 31, 2015

New in


RIMMEL STAY MATTE liquid mousse foundation - puder je odlican , ali nijansa mi ne odgovara trenutno jer je dosta tamniji, tako da ce mi dobro posluziti za ljeto. Kupila sam ga na snizenju u CM-u , koje jos uvijek traje, i cijena je 6,50-KM, za 30 ml proizvoda. 

Essence the gel nail polish/ colour intensifying base  33 wild white ways - lak za nokte, krec bijele boje. Davno sam kupila jedan u kineskoj trgovini bijeli lak, koji je izgledao odlicno na noktima, ali je toliko smrdio, da sam ga morala baciti. Ovaj je odlicne teksture, sa jednim slojem izgleda odlicno. Vidjela sam ga kod nekoga na blogu, i odlucila i ja kupiti, cijena mu je 2,95-KM. 

Essence eye blender brush - cetkica za blendanje sjene. Imam onu prvu malu cetkicu od essence za bledanje , ali se ne moze nikako porediti sa ovom, Ova je savrsena. Steta sto nisam ulovila jos jednu, jer su sve bile rasprodane, pa mi je drago da sam i nju uspjela uloviti. Cijena od 3,15-KM je nista u poredjenju sa kvalitetom. 
A na slikama mozete vidjeti kako sam lijepo izblendala sjenu na ocima, uz pomoc mog novog kisticaa. Mislim nije sjena , vec sam koristila, ovu ljubicastu Misslyn olovku , koja izgleda odlicno na kapcima, lijepo se izblenda, i odgovara boji mojih ociju =D hah =) 



 Kako vam se svidjaju moji noviteti? 

5 comments:

  1. Great post, I love that foundation, I think you gonna like it too especially if you have normal/combination skin. :)

    ReplyDelete
  2. Imam i ja taj rimmel puder, meni je tezak na licu, rijetko ga koristim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super jeer sam u zadnje vrijeme samo max factor koristila a oni su bas teski. Ovaj je super samo mi nijansa ne odg trenutno :)

      Delete
  3. Uuuu taman i ja danas da odem po kreč bijeli lak, juče sam tražila a nisam znala koji da uzmem :)

    ReplyDelete