Friday, March 25, 2016

Bourjois healthy mix foundation / Puder za suhu kozu

Bourjois healthy mix puder imam tek nekoliko dana , ali zelim da vam bar prenesem prve utiske jer je trenutno na snizenju i cijena je : 17,45 -KM , a inace je oko 24,-KM.Snizenje traje do 4.4.2016. Ja sam uzela nijansu 52 Vanilla i savrseno mi odgovara jer mislim da  ima zuti podton, a npr, Rimmelov Lasting Finish mi je dobar, ali nekako je previse roz, i ne odgovara mom licu. Ja imam suhu kozu, i zbog toga mi isto odgovara jer je ovaj puder namjenjen suhoj ka normalnoj kozi.Pored ove nijanse imaju jos 4 , ali ne znam tacne nazive, a ova moja je najsvjetlija koja ima kod nas.
 





Moram napomenuti da ova pumpica nije na odvrtanje,tj ovaj crveni dio se ne moze skinuti normalno,  kao kod npr. Max Factor pudera, ali mislim da cu naci nacin kako da potrosim puder do posljednje kapi, pa cu vam mozda napisati u nekom postu, a kako ne treba puno pudera da bi lijepo pokrili cijelo lice, mislim da ce jos dugo trebati da ga potrosim.

A na ovoj slici mozete vidjeti  pokrivnu moc Bourjois healthy mix pudera, srednja je, a i dovoljna, bar meni, a za sve nepravilnosti tu je korektor. Namjerno sam stavila crvenu i plavu boju, a zelenu nisam imala.

I za kraj , kako izgleda na meni, na slici sam stavljala pored pudera i puder u kamenu i bronzer,i korektor tako da nije bas dobro jer puder u kamenu i koretktor matiraju lice, ali bit ce jos postova sa ovim puderom da ga vidite u punom sjaju  =D , Pratite me na instagramu instagram.com/aminacaticc gdje cesto stavljam #motd.




Nadam se da vam se svidja post , i da sam vam koliko-toliko pomogla u odluci za kupovinu ovog pudera ili ako ga vec koristite da znate da je na akciji , pa da to iskoristite. Hvala na citanju i pusa. 

2 comments:

  1. ljubitelj sam bourjois foundation-a jel nemaju SPF ... tako da su odlicni partneri za "nocni zivot" (no flash backs) ;) puno poz iz beca

    ReplyDelete
  2. ovo je moj prvi borjois puder, i meni je super da nema spf, sto ti kazes bit ce odlican partner za "nocni zivot" i noc puno bliceva, hahah =D hvaala puno na komentaru i pozdrav nazad iz Sanskog Mosta =D
    <3

    ReplyDelete