Sunday, August 14, 2016

New in DM i CM

Mnoge od ovih stvari  sam ulovila kad su bile na snizenju, a ovog ljeta je bas bilo lijepih snizenja. 


 I ako svi znamo da je regenerator obicno bijele boje, i kaladont kao kaladont, ja cesto volim vidjeti na blogovima kad stave kako izgleda proizvod. Jer najgore mi je kad neko napravi recenziju nekog pilinga, i onda samo uslika ambalazu, a nista ni ne vidim kako taj piling ustvari izgleda. Tako da sam ja uradila to sto volim i ja vidjeti na blogovima. Uglavnom kaladont Colgate Max White One OPTIC  je vrh. Kupila sam ga cisto iz znatizelje, a dobila sam kompliment da su mi zubi bjelji. I ako sam koristila i onaj ugalj za izbjeljivanje, ali samo dva puta, kaladont sam koristila cijelo ljeto. Cijena mu je 3,35-KM.

Diplona maska za kosu je isto super, kosa je divna poslje nje. Samo sto sam koristila jos nekih proizvoda za njegu , pa ne mogu bas reci da je sama maska uradila posao, ali uskoro kupujem i sampon i regenerator iz ove linije, Cijena Diplona maske za kosu je 6,95-KM. Sto i nije bas jeftino. Ali opet dovoljno dobro da planiram kupiti jos neke njihove proizvode.

Moj prvi proizvod od Ziaja , i to bas gel za intimno pranje, sta reci , slatko pakovanje, super proizvod , lijep miriss, a i cijena od 3,95-KM , je odlicna , jer proizvod se ne trosi tako brzo, i ako sam mislila da je pakovanje premalo. Ali nije, uglavnom, mozda kupim opet.





Depend umjetne trepavice, najbolje trepavice, a mozda i najjeftinije kod nas, jos kad ih ulovite na snizenju , za 2,95-KM. Dolaze zajedno sa ljepilom, koje je odlicno, i koje se moze samostalno kupiti, pored bijelog i crno ljepilo. Ja sam prosli put kupila parijalne, a ovaj put sam uzela trepavice Leah . Prelijepo izgledaju na ocima, i ja sam se iznenadila, a mogu se koristiti vise puta, na slici sam stavila vec koristene trepavice, da znate , da ne mislite kako izgledaju cudno.
Essence gel za obrve, sam dugo mjerkala, i odustala od kupovine, misleci kako je nijansa presvijetla za moje obrve, ali nakon sto je moja prijateljica uzela sebi, i ja probala, odlucila sam da i meni to treba. Nije najsavrseniji proizvod za obrve, ali svidja mi se kako izgleda prirodno, i bas mi je drago da sam kupila, i zao sto nisam ranije jos uzela. haha Cijena je 6,35-KM.

Rimmel stay matte kameni puder, jer mi je onaj bijeli Essence dosadio, i ako meni ne treba kameni puder, imam suhu kozu, i izgledam staro sa kamenim puderom, ali treba nekad, Sporo ga trosim, i ovo je ponovljena kupovina. Uvijek kupim transparentni. Cijena je 7,30-KM. Cesto bude na snizenju, i u Didacu je uvijek jeftiniji nego u ostalim trgovinama.
Ova Essence cetkica za rumenilo , koju ja koristim za konturisanje je bila ljubav na prvi pogled. Slaba sam na cetke. Posebno na Essenceove , jer su odlicne, i skoro pa sve cetke koje imam su njihove. Dio je limitirane kolekcije Wake up Spring i cijena je 5,85-KM.


Dugo sam slusala sve najbolje o Catrice tekucem puderu EVEN SKIN TONE, ovo ljeto je bio na snizenju i platila sam ga samo 3,95-KM. Koristila sam ga par puta, al jos uvijek nemam neko misljenje o meni, nije me jos uvijek odusevio, al dobro , sad mi je i ova nijansa presvijetla.Ali koristit cu ga jos , pa cu vidjeti. 
Isto tako i za ovu tekucu Catrice kamuflazu, imam onu obicnu kamuflaznu kremu, a sad i ovo, isto nije nesto posebno sad, ali koristim redovno, ali nije za nas koji imamo suhu kozu, a i nema takvu pokrivnu moc, kao ona kamuflazna krema, i to me malo razocaralo, jer ipak cijena je 7,25-KM


Rimmel olovka za usne u nijansi 047 CAPPUCCINO , koja je mogu reci kremasta, za trajnost nisam sigurna, ali nosila sam je cijelo ljeto zajedno sa Golden Rose, tekucim ruzevima. Cijena je 3,50-KM.


I za kraj moj prvi sprej za fiksiranje sminke. Cijena Essence keep it perfect! spreja za fiksiranje sminke je 6,35-KM. Kao sto pise na ambalazi ,nije ljepljiv, a sto se tice dugotrajnosti, tj, da li sminka duze traje sa ovim sprejem, nisam obracala paznju, tako da ne znam, a nisam ni nosila tako dugo sminku, ali cu u buduce paziti, pa da vam mogu reci da li je dobar. Ovaj rasprsivac definitivno nije dobar, jer ne sprica ravnomjerno, i zbog toga necu uzeti ovaj proizvod ponovo, a ako i vama to smeta, da znate. Nema miris, i osvjezavajuci je, ali da li je to ono sto vam treba od spreja za fiksiranje? 

No comments:

Post a Comment