Saturday, September 17, 2016

TIRKIZNA Ebelin precizna spuzvica za puder ''jaje'' / Ebelin Präzisions Make-up Ei ili Ebeline beauty blender


Post o Ebelin beauty blenderu ili beauty blender ili ebelin "jaje" za nanosenje pudera sam vec pisala. Ovo je moja cetvrta ebeline spuzvica, prve dvije koje sam kupila su one roze, nakon toga sam probala ljubicastu za koju sam mislila da ce biti drugacija i koju jos uvijek imam ali ima pukotine koje su nastale i to nakon prvog pranja. Ne znam kako da sam se odlucila dati ovoj tirkiznoj sansu, mozda jer mi je to jedna od omiljenih boja. 
Cijena je ista : 6,95-KM. 

Ljubicasti sam kupila prije dva mjeseca, a ovaj tirkizni prije 3 dana. Ljubicasti je dobio rupice, i ostecenja odmah nakon prvog pranja, tirkizni sam koristila 4 puta i nema ostecenja, jer je meksi valjda. Ono sto vam jos moram reci je da je ovaj tirkizni laksi. Posebno kad je mokar. 

Ovo je post o Ebelin precizna spuzvica za puder ''jaje'' / Ebelin Präzisions Make-up Ei u kojem sam ga mozda i hvalila jer nisam znala za bolji, ali tek sad kad imam ovaj tirkizni znam o cemu pricaju oni koji imaju originalni beauty blender, jer vjerujem da je i on ovako flafast , njezan , i uzivanje je koristiti ga. 
ALI NAJVECI PROBLEM kod rozog i ljubicastog blendera je to sto je kao bokserska rukavica, tvrd, i nema sanse da ga nanosis posebno kad te boli glava a ako te ne boli boljet ce te, u cemu je zadovoljstvo sminkanja, ako te nakon toga boli lice, i osjecas se kao da te neko tukao, a jos gore ti sam sebe. Mislim znam da u nekim zemljama imaju neke metode za podmladjivanje, gdje udarcima i pleskama po licu smatraju da ce dovesti to do smanjenja bora...-_- 

Prije nego sam kupila ovaj tirkizni Ebelin beauty blender, htjela sam kupiti neki od 2,90-KM u izboru trgovine, ali reko , necu imam taj ljubicasti sta cu , neka boli, ali kada sam poslje otisla u DM, i vidjela ovaj tirkizni, medju onim ljubicastim i rozim, koji je bio sam  ,reko "moj si".

Odmah kad sam ga otvorila primjetila sam razliku, puno puno meksi od rozog i ljubicastog, a mozete tek misliti kakav je kad sam ga pokvasila, povecao se vise nego ostala dva. Srecom pa sam imala ljubicasti da ih usporedim.

Razlika se moze jasno primjetiti, ne toliko na oci koliko na dodir.
JEDINI PROBLEM je sto ne znam da li i ostali tj. rozi i ljubacasti su promjenili , ili je ovaj tirkizni iz posljednje serije, mozda su vidjeli u cemu je problem pa su to ispravili, mozda ce sad i ljubacaste i roze praviti tako mekane, i bas onakve kakve treba da bude jedan beauty blender.

Jos da vam kazem da nisam probala originalni beauty blender, pa ga ne mogu usporediti , medjutim mislim da je ovakav i originalni.


SUHI



MOKRI


Na slici dole mozete vidjeti koliko je tirkizni meksi.




Nadam se da ce neko ko je skoro kupio ovaj Ebelin beauty blender ili kupio ovaj tirkizni, da potvrdi ovo o cemu sam vam pisala u ovom postu. Tako da bi voljela da napisete komentar ako jeste.

Hvala



No comments:

Post a Comment