Thursday, October 13, 2016

Essence Longlasting Lipliner 11 BE A GAME-CHANGER




Kako su promjenili ambalazu , a s tim i sastav onih obicnih essence olovaka za usne, koje nisam ni probala jer su mi djelovale pretvrde, uzimala sam samo ove na odvrtanje, i probala sam poprilicni broj nijansi, od kojih mi je omiljena 08 GIRL NEXT DOOR  , mogu reci da su bas dugotrajne, ne sad pretjerano, ali traju.  A ostali su tu i tamo, lijepe nijanse, ali ona koja najbolje izgleda na meni je bas ta 08. Evo link svih ostalih , i kako izgledaju na mojim usnama u 03 YUMMY BERRY i 01 READY FOR RED i 05 LOVELY FRAPPUCCINO. A nijansa 07 PLUM CAKE je isto prelijepa nijansa, ali nekako nije mi slicna nijansi satin mauve jer ove su olovke puno kremastije, i i ako nisam primjecivala prije razliku jer mozda nisam htjela, sad vidim da to nije isto. 

Ono sto je sigurno i vama bilo bezveze je to da essence nikad nije izbacivao neku tamniju nijansu olovke, ali ove nijanse koje su bile dostupne su bile prelijepe tako da im nije zamjeriti, medjutim sad kad ja i ne volim nositi toliko tamne ruzeve oni izbace olovku 11 BE A GAME-CHANGER koja je neka mjesavina smedje i ljubicaste, skroz tamna olovka. Ako ko ima GR velvet matte ruz u nijansi 29 eh ovo je odgovarajuca nijansa olovke za usne , za taj ruz, samo sto meni se ne svidjaju GR velvet matte ruzevi , jer nisu potpuno mat, tako da ih ne koristim, a ova olovka je puno ljepsa i za mrvicu tamnija i ova 29 ima vise crvenila a ova olovka za usne vise ljubicasta. 

I za kraj cijena ovih olovaka je 3,15-KM.

A evo kako izgleda na usnama:











No comments:

Post a Comment