Saturday, October 29, 2016

Vintage Autumn


Novi outfit post,i kao i prije opet imam ove cizmice, ovu H&M majicu i hlace su Amisu iz New Yorkera, koje sam kupila na snizenju. Odlicne su mi ove cropped hlace jer nemam bas duge noge, pa mi  odlicno odgovaraju, i ako bi ja voljela da su high waisted, ali dobro opet kad bude snizenje kupit cu jos jedne. Ono sto me iznenadilo je kvalitet njihovih hlaca i to mi je drago jer i ako je na snizenju kupljeno nije bas dobro bacati novac na nesto sto ne mozes nositi vise puta. One su iste i nakon pranja, ne razvlace se , i mogu ih nositi 5 puta, a da svaki put imam osjecaj kao da ih prvi put nakon pranja nosim. Tako da imate moju preporukku sto se tice hlaca iz New Yorkera, a bilo bi mi drago ako bi vi podjelili svoje iskustvo sa njihovim hlacama, naravno ako ste imali isto kao ja, ili suprotno. 
Ova predivna vesta/ogrtac ili ne znam kako bih nazvala je nesto sto je moja strina napravila i vjerujte mi uzivo izgleda jos bolje, a majicu imam dugo godina, ali nisam je nosila nikako, jer sam uvijek imala stomacic pa mi je izgledala kao crop top, hahah, a sad mi se bas svidja, zbog boje i kroja, jako je zanimljiva. I to je to.






H&M TOP

AMISU CROPPED JEANS 




Do sljedeceg posta 

XOXO

2 comments: