Tuesday, November 1, 2016

Max Factor Wild Mega Volume maskara

Max Factor Wild Mega Volume maskaru mozete kupiti u DM-u i njena  redovna cijena je 12,15-KM, a moze se nekad naci i na snizenju. O ovom maskari ne mogu nista pozitivno napisati, jednostavno losa je, i ne vrijedi tih 12,50-KM, i za taj novac, a i za manje se moze naci puno bolja maskara. Mislim da je glavni problem u ovoj cetkici, previse je velika, a i ruznog je oblika. Ovu maskaru sam dala i mojim prijateljicama, i tako njih 3 dijele moje misljenje da je ova maskara totalni flop. Koristila sam i dvije Max Factorove maskare, cija je cijena veca, oko 25,-KM, i one su bile odlicne, mozda i uskoro budem pisala post o jednoj divnoj Max Factorovoj maskari, ali iskreno mislim da nije bas potrebno davati veliki novac na maskare, jer danas se bas mogu naci jeftinije koje rade isti posao. 









A evo i slika da vidite kako ova maskara izgleda na trepavicama:

Moje male providne trepavice





A evo i kako izgleda sve sa Max FactorWild Mega Volume maskarom, par puta sam prosla maskarom kroz trepavice, lijepo se stavlja i sa gornje idonje strane, ne trepa se provlaciti cetkom odozgo. Kako je cetkica povelika, lahko se umazati sto je bas nezgodno za nas koji ne zelimo provesti 2 sata sminkajuci se. Ono sto je prednost je bas to sto je intenzivno crna maskara, izuzetno pigmentirana, a kao mana je mozda to sto nije nadogradiva, svaki naredni sloj izgleda neuredno, i kao nogice od insekata. Ako imate drugacije misljenje o ovoj maskari slobodno pisite u komenatarima.







Do iduceg posta

XOXO

No comments:

Post a Comment