Wednesday, January 18, 2017

COKOLADNI KOLAC SA VISNJAMA




Ovaj recept sam nekad davno vidjela na blogu od jedne djevojke (naziv bloga je bio nesto sa snow mozda SnowWhite ugl. davno je to bilo, zao mi je sto ne pise vise bas sam voljela citati njen blog  <3 ). Meni nije bio nesto posbno, a i tad nisam bila ljubitelj visanja u cokoladi, ili cokolada ili visnje, zajedno ne. Pokazem ja tako prijateljici, a ona odmah napravi, jer je voljela jesti slatko. Ona se odusevi kolacem, pa ga pravila jos par puta, govoreci kako je predobar, a ja nisam imala priliku da ga probam, a i nisam imala zelju da ga pravim.
Kako imam visnje u zamrzivacu, i kako sad volim vocne kolace, jos ako su cokoladni, odlucila sam da napravim ovaj kolac. Nije ga tesko napraviti, ima vise slojeva, socan je, i super ukusan.





Za ovaj kolac vam je potrebno : 

ZA KORU:

3 jaja
15 kasika secera
15 kasika ulja
15 kasika mlijeka
15 kasika brasna
4 kasike kakao
1 prasak za pecivo

ZA FIL:

5dl vode
150gr secera 
2 pudinga od cokolade
100gr cokolade
500gr ociscenih visanja

ZA PRELIV:

2,5dl slatke pavlake
100gr cokolade


PRIPREMA



Prvo se pripre FIL. U posudu staviti 4dl vode i 150gr secera i zagrijati da provrije. A u drugoj posudi 1dl vode pomijesati sa 2 pudinga od cokolade, i onda to dodati u vodu i secer i kuhati dok se ne zgusne, i ostaviti sa strane i poceti pripremati smjesu za koru. (fil ne treba previse kuhati jer bude onda previse gusto pa se tesko razmazuje, kao sto se meni desilo).




Sada pravimo smjesu za KORU tako sto umutimo 3 zumanca sa 15 kasika secera, 15 kasika ulja,  15 kasika mlijeka,  15 kasika brasna, 4 kasike kakao, 1 prasak za pecivo, umutimo i onda u to dodamo posebno umucena 3 bijelanca.


Posudu za pecenje velicine  20x35 (u mene je malo veca posuda ova staklena,ali je odgovarala) pouljiti i posuti brasnom. Izliti u nju pola tijesta i peci 10 minuta na 170⁰ samo da se malo zapece, pa po zapecenoj kori rasporediti ociscene visnje (ja sam koristila zamrznute domace visnje), preko visanja izrendati 100gr cokolade (ja sam koristila cokoladu za kuhanje), a preko toga vega rasporediti ohladjeni fil od pudinga (kod mene je bilo malo teze rasporediti, zbog toga sto je bio jako gust), a preko pudinga rasporediti ostalu polovinu tijesta za koru. 







To sve peci na 170⁰ oko 40 do 45 minuta i ostaviti kolac da se hladi. 



Sada praviti PRELIV (GANACHE) tako sto u posudu stavimo 2,5dl slatke povlake, na srednjoj temperaturi zagrijati, ne smije da provrije, nikako, samo da bude toplo, da kad dodamo 100gr cokolade da se lijepo otopi. Kada se to sve sjedini, ostaviti da se hladi, kad se malo ohladi preliti po kolacu. Zavisno od razmjere slatke pavlake/slaga i cokolade za kuhanje preliv moze biti blazi i kremastiji, i gusci i tvrdji. Uglavnom kako vi volite, ja sam za neke kolace pravila tako da imam koristim vise cokolade od slaga, a za ovaj recept ide vise slaga od cokolade, zbog toga je i preliv svijetliji. Kod mene je naravno kao sto viditie na kolacu nedovoljno izmijesano pa je zbog toga ostalo tako bijelo na povrsini. Negdje sam citala da taj zagrijani slag mozete preliti samo preko cokalade, a ne da se cokolada dodaje u zagrijanu smjesu slaga. Sto recepata-sto nacina.



ΕΎ


Ja nisam cekala da mi kolac bas bude potpuno hladan, a tako i preliv. Kolac je bio u hladnoj sobi, a preliv se hladio na sobnoj temperaturi, nakon cega sam prelila kolac i ostavila da se to ucvrsti preko noci.


Kolac je ukusan, nije previse sladak, osvjezavajuci, cokoladu koja ide preko visanja, nisam sitno rendala, nego nozem isjeckala, pa se fino osjeti kad se jede kolac, jer se nije istopila cijela, tako ako i vi volite da se osjeti hrskava cokolada, nemojte rendati cokoladu tj. da bude previse sitna vec dovoljno da se moze lijepo rasporediti po kolacu tj. visnjama. 




Nadam se da vam se svidja ovaj slatki recept, a do iduceg 

XOXO


No comments:

Post a Comment