Thursday, January 5, 2017

ESSENCE MAKE ME BROW eyebrow gel maskara/ gel za obrve 02 browny brows



Ovaj proizvod dolazi u 3 nijanse: 

01 blondy brows 
02 browny brows 
03 soft browny brows

ali ja sam vidjela kod nas samo dvije nijanse. 

Ja sam uzela nijansu 02 browny brows. 

Cijena ovog proivoda je 5,25-KM.

Na amblazi pise: 

fill up… 3u1 – boja, gustoća i oblik! tonirani gel make me brow gel maskare za obrve sadrži sićušna vlakana koja ispunjavaju bilo koje neželjene praznine za lijepo definirane i pune obrve!






Volim vise kad obrve imaju neki sjaj tj. malo izgleda mokro, bolje dolaze do izrazaja, jer i ovako imam suho lice, jos trebaju mi i obrve biti takve, hehe, naravno to se osusi, fiksira,i obrve stoje na mjestu.

Ovaj proizvod nanosim sa cetkicom za obrve, i sa ovom cetkicom uz koju dolazi, tako da kad sve iscrtam prodjem kroz obrve. Lijepo izgleda, boja mi odgovara, i nije mi potreban jos jedan proizvod za obrve kada koristim ovaj. Ali vi naravno mozete koristiti i sjenke, i neki drugi gel, i jos ovo. 

Srecom pa sam sinoc pretjerala prilikom sisanja obrva, pa da mozete vidjeti kako ovaj gel lijepo to sve prekrije. 

Ovdje prvo slike bez proizvoda na obrvama:



A sad slike na kojima sam obrve popunila ovim Essence MAKE ME BROW eyebrow gel maskarom: 



A evo i cijelokupan makeup: 





Do iduceg posta 

XOXO

2 comments:

  1. Ti si tako lijepa!
    Super su ti obrve, baš si razmišljam što uzeti i probati, jer ih nikad ne popunjavam, i sad sam našla neku olovku doma i malo ih popravljam.
    budem potražila ovaj gel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno. Ja mislila da je ovaj gel na snizenju, i uzmem ga, kad na kasi stari cijena, prevarili me, haha i bom ja kupim, i onako sam ga dugo gledala i mislila se da li da ga kupim, bas mi je super, potrazi bas =D nadam se da ce ti se svidjeti

      hvalajos jednom na komentaru
      <3

      Delete