Thursday, January 26, 2017

L'OREAL PARIS MAGIC RETOUCH SPREJ ZA IZRASTAK KOSE LIGHT BLOND









L'oreal Paris MAGIC RETOUCH sprej za izrastak sam kupila u DM-u. Cijena ovog spreja je 12,85-KM  za kolicinu od 75 ml. Ovaj proizvod sam kupila za moju mamu. Ona farba kosu u plavo, ali ne tako cesto, pa ce joj ovaj proizvod bas koristiti u vremenu izmedju farbanja, ako je bas potrebno da joj se ne vidi taj bijeli izrastak. 

Ovaj sprej dolazi u jos 4-5 nijansi. Gdje ima sprej za smedju i crnu kosu i neki izmedju tih boja. Ovaj sprej sluzi za trenutacno prikrivanje izrasta. Privremeno prikrivanje sijedih vlasi i traje do sljedeceg samponiranja.

Ovaj sprej radi ono sto obecava, ali je skup za tu kolicinu koju dobijes. Ja sam ovaj proizvod kupila na snizenju, pa sam ga platila 10,-KM.

Na stranici pise da se moze koristiti 30 puta, sto ja ne mislim, jer mi smo koristili vec 4 puta, i imam osjecaj da ima jos za 3 koristenja. 

Koristi se tako da se prvo protrese, zatim nanesete sprej, i onda je potrebno pricekati minutu da se sprej osusi. 

Nema neki poseban miris, ali je bolje ne nanosti blizu lica.

Prvi put smo previse blizu nanjele sprej pri koristenju, i previse smo proizvoda nanjele, i ako nije potrebno toliko da bi se sijede dlake prekrile. A kako prekriva mozete vidjeti na slikama ispod. 

Na desnoj strani slike je koristen L'oreal Paris Magic Retouch sprej za izrastak kose.







Kako vam se svidja post i ovakvi proizvodi? 

Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment