Thursday, January 19, 2017

new in #2

Ovo je drugi new in u ovoj godini. Skoro sve sam koristila bar jednom pa vam mogu ispod svake stvarcice napisati prvi utisak.


MAYBELLINE LASH SENSATIONAL LASH MULTIPLYING INTENSE BLACK MASKARA





Cijena oko 10,-KM. Trenutno je ima i na snizenju. Koristila sam 3 puta do sad, jos uvijek je puno mokra, ali vjerujem da ce biti bolja kad se malo osusi. Intenzivne crne boje, i definitivno trepavice dolaze do izrazaja, ali trenutno ih i malo zalijepi. 




CATRICE ALLROUND COUNTOURING PALETA





Cijena je oko 7,-KM, a ja sam je kupila na snizenju. Ovo je proizvod koji cu vjerovatno koristiti ljeti, jer sad ga je nemoguce nanijeti, jer je hladno, pa je proizvod tvrd, jedino da ga drzim u toploj sobi pa nanesem. Ali i tesko je blendati ovakve proizvode, pa cesto izgleda kao da imate fleke na licu.





Ovaj eyeliner je ponovljena kupovina, jedan od boljih eyelinera, cijena mu je: 7,25,-KM.





DOMINANT by Privar 



Cijena je 5,45,-KM. Ima stvarno svakakvih i slatkih i raznih veliina, ali su jako lose, pa ne preporucujem, Zbog toga sam i stavila na blog. Da ne bacate novac kao ja.





ESSENCE GLITTER IN THE AIR METALIC EYESHADOW/SJENA ZA OCI 01 DREAM ON!





Cijena ovog proizvoda je 5,25-KM.




ESSENCE BLUSH BALL RUMENILO 10 PEACH CANDY








Cijena ovog rumenila je: 6,35-KM. Ne znam zasto nisam odmah kupila kad ga je DzCosovic hvalila. Mislim gledala sam ga svaki put kad odem u cm, a kako nije bilo testera nisam ga kupila. Ali sad kako je na snizenju 2,25-K, mislim da ga svi trebaju imati. Ovo nije rumenilo ovo je najljepsi highligter kojeg sam imala. Tako je lijep i prirodan, i tesko je pretjerati s njim. Ne znam da li da kupim i onu drugu nijansu, ali ova je savrsena =D.





ESSENCE MOSAIC BLUSH/RUMENILO 30 KISSED BY THE SUN







Cijena ovog rumenila je: 6,35-KM. Ovo rumenilo je trenutno na snizenju i cijena mu je samo 2,25,-KM, i to samo ova nijansa 30 kissed by the sun. Ne znam zasto ranije nisam uzela ovo rumenilo, bas je njezno i izgleda predivno na blijedoj kozi. Ja imam neka stara drecava rumenila od Essence i dva  Catrice rumenila Catrice defining blush, koja su jako pigmentovana, i lahko se pretjera (a ja svaki put pretjeram). Sa ovim je to nemoguce, jako lijepo izgleda i prirodno, kupit cu jos neko od ovih mosaic rumenila, jos ako i ostale budu na snizenju kao ova nijansa.




L'OREAL PARIS MAGIC RETOUCH SPREJ ZA IZRASTAK KOSE LIGHT BLOND


Cijena ovog spreja je: 12,85,-KM. Ovaj sam proizvod kupila svojoj mami, i vec smo koristili i mogu vam reci da zaista radi svoj posao. Ono sto je minus je naravno cijena koja je visoka za 75ml spreja. Ali trenutno je na snizenju, i cijena mu je oko 10,-KM, i ovo vam produzava vrijeme izmedju farbanja kose, pa se definitivno isplati, dolazi u jos par nijansi, za smedje, crne i crvene boje kose. Vise o ovom proizvodu ce biti u nekom od narednih postova.




EBELIN GUMENA CETKA ZA MASAZU I PILING






Cijena je: 2,95,-KM. Ovaj je veci od one prve verzije pink isto ovo jastuce. Koristim ga i za lice, a i za pranje cetkica, i super je. Lijepo lezi u ruci i ne klize se koliko sam mislila da hoce. I ovo postoji u pink verziji i u ovoj tirkiznoj koju sam ja kupila.



ESSENCE VELVET STICK MATT LIP COLOUR RUZ 01 NUDE HERO





Cijena ovog ruza u stiku je:  4,25,-KM.





Do iduceg posta

XOXO

2 comments:

  1. Sad si me podstakla da sutra odem do CM-a i vidim ima li još tih blush balls. Kud ne kupih posljedni put, još sam gledala u nju i reko hajd, neću, nema potrebe. A swatch mi je prepredivan!

    Shake That Beauty blog♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma kad su tako jeftini rek'o da i ja probam hehe, nadam se da ces uloviti ono sto je ostalo =D

      Delete