Saturday, January 7, 2017

new in

Ne znam koliko su vama zanimljivi new in postovi, ali meni jesu, jos ako neko kasni sa new in postom, i vec je proizvode koristio pa i napise neku malu recenziju ili prve utiske. Ja ne znam da li cu o ovim proizvodima pisati posebnu recenziju, ili cu ispod svakog kojeg sam vec koristila napisati nesto.



ESSENCE STAY ALL DAY TRANSLUCENT FIXING POWDER/ PUDER ZA FIKSIRANJE U PRAHU 10 TRANSLUCENT

Cijena ovog proizvoda je 8,45-KM.


ESSENCE CONCEALER & MAKE-UP  SPONGES/ SPUZVA ZA KOREKTOR

Cijena ovih spuzvica u obliku srca je: 4,25-KM.



Cijena ove gel maskare za obrve je 5,25-KM.


GROŽĐANI SEČER

Das gesunde Plus grozdani secer sa 10 vitamina, namjenjen je za zasladjivanje jela, pica kao i pri pecenju i kuhanju. Naravno vitamini pri visokim teperaturama gube svoje djelovanje.


Cijena je: 2,95-KM



CALENDULA ULJNI ODSTRANJIVAC LAKA ZA NOKTE

Cijena je: 2,95-KM.



EBELIN KAPA ZA TUSIRANJE

Ne znam kako se ranije nisam sjetila uzeti ovo. Najvise mrzim kad se tusiram poslje fitnessa i kad ne zelim i kosu prati, da je slucajno pokvasim, Ovo me spasava. Planiram kupiti jos jednu za one dane kad stavljam ulje u kosu, pa lijepo stavim ovu kapicu, i mogu spavati, a da ne bude sve oko mene masno.

Nadam se da sam i vama dala dobru ideju, jer ja sam prije koristila kese, one obicne ili za zamrzivac, ali opet mi treba nesto da je ucvrstim, a na peskir kao zastitu ni ne pomisljam, imam osjecaj da bi upio sve ulje, i da nista ne bi ostalo da njeguje ili hidratizira kosu.

Cijena je: 1,80-KM, a neke su i 2 i nesto KM. Dolaze u jos nekim bojama vidjela sam plavu i bijelu, bez ovih tackica.



EBELIN MAXI BLAZNICE

Jos ne znam da li su mi bolje ove ili one mini, al za skidanje sminke mi je dovoljna jedna velika, a obicnih potrosim 3-4 max. Kad skidam lak sa noktiju ova mi je jedna maxi blaznica cak i prevelika.

Cijena je: 2,25-KM.



BALEA SAMPON ZA SUHO PRANJE KOSE

Moja mama kaze da ovaj sampon za suho pranje mirise na lutmu. haha Uglavnom nisam probala nikad Batiste suhi sampon. Svaki ovaj mi odg, ja ga vecinom uzimam zbog te neke svjezine koju daje kosi, a manje zbog odgadjanja pranja. Jer ja imam bas suho tjeme, i ne masti mi se kosa brzo ili skoro nikako.

Cijena je: 3,65-KM



Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment