Wednesday, January 4, 2017

Serije

Nakon sto sam pogledala BREAKING BAD ne znam zasto sam sebi rekla da necu gledati ni jednu drugu koja nije dobra kao ova serija. Tesko mi je bilo natjerati se da gledam i nju, ali kad sam vidjela koliko je dobra iz epizode u epizodu uh pogledala sam je 5 puta, da, mozda i vise, a sad u zadnje vrijeme volim gledati serije online. I naisla sam na par dobrih, par meh, i par onih koje znam da su dobri ali nikako se ne mogu natjerati da ih nastavim gledati. 

Naravno da sam pogledala sve one serije koje su skoro na svakom TV-u prikazivane kao SEX AND THE CITY, HOW I MET YOUR MOTHER, DESPERATE HOUSEWIVES, BIG BANG THEORY i naravno TWO AND A HALF MEN. Mozda ima jos koja koju sam zaboravila, ja naravno nisam pogledala bas sve epizode ovih serija, ali vecinu jesam, i vecina se da gledati i ako ne znas cijelu pricu,a i vecina jos uvijek traje tj. snima se. 

ORANGE IS THE NEW BLACK


Ja ne znam zasto sam ja mislila da je ova serija bezveze, a da nisam je ni pogledala. Mislila sam da je Ruby Rose tu glavna i iako je i meni prelijepa nisam htjela gledati seriju, Medjutim ona se pojavljuje samo u par epizoda na prekide, i nije me nesto odusevila tu. Serija je prezanimljiva, volim takve serije u kojoj imamo sadasnjost i proslost, tj. scene iz proslosti. Serija je i jako smijesna, i pogledala sam je u rekordnom roku, i jedva cekam da gledam sljedecu sezonu.

Jedan mali tip, ja serije nekad gledam tako sto povecam brzinu, da ne gubim toliko vremena, isto tako neke youtube videe gledam. Naravno ako stranica na kojoj gledate seriju nudi tu mogucnost i naravno ako vi to zelite jer malo se gubi dozivljaj s ubrzanjem, haha.


HUMANS


Ovu seriju gledam sa mojom mamom. Njoj se svidja, a tako i meni. Nije sad wow, ali je interesantna, radi se o onome sto nas vjerovatno ceka u buducnosti, i malo je zastrasujuce. Cekam novu epizodu, i mislim da ce biti jos 2 sezone ove serije.

NARCOS 


Ovu seriju gledam sa momkom, i sad smo na drugoj sezoni. Serija je predobra. Kolumbija, kokain, DEA i Pablo Eskobar. Odlicni glumci i odlicna serija. I svidja mi se sto je na engleskom i spanskom. "OLAAA HEFEE"


DIVORCE


Reci cu samo Sarah Jessica Parker. Pogledala sam samo 4 epizode, ali su bile dovoljne da me zainteresuju za ovu seriju, i nasmiju me. Definitivno nastavljam gledati i zanima me sta ce se sve desavati.


GAME OF THRONES


Ovu seriju sam tek pocela gledati, ali nadam se da cu joj se posvetiti vise, jer mislim da je dobra. Tako da vjerovatno kad pogledam preostale epizode NARCOS-a nastavljam sa GOT.


Prvi post o serijama, jer sam dugo bila zaludjena samo jednom serijom BREAKING BAD i nisam davala sansu drugima. =D

Ko nije pogledao neka gleda. 

Do iduceg posta 

XOXO

No comments:

Post a Comment