Monday, March 13, 2017

CATRICE THE MODERN MATT COLLECTION 010 The Must - Have Matts PALETA SJENA




One prosle Catrice palete nisam probala, jer sam vdjela malo vise negativnih recenzija, u smislu da nisu tako intenzivne, i da i ako je paleta puna raznih nijansi sjenila, one sve djeuju na ruci i ocima isto, sivo i isprano. Tako da iskreno to me i odbilo, a sad kako kome sta odgovara taj to i uzima. Meni su se vise svidjele Essence palete, koje svi hvale,i jedna je moj favorit, i skoro sam je panovala,a  drugu sam ulovila na snizenju. 

CATRICE THE MODERN MATT COLLECTION PALETA SJENA u nijansi 010 The Must - Have Matts mi je djelovala obecavajuce, a nakon sto sam pogledala par recenzija, kako u obliku videa tako i u obliku postova, odlucila sam da cu i ja vjerovatno probati ove palete. Odmah mi se svidjela ova matt i tako da sam nju uzela, i ne planiram za sad uzimati jos neku, jer vjerujem da ce imati previse istih nijansi i da se ne isplati s obzirom da je cijena ove palete 10,35-KM.

Paleta kao sto naziv kaze je potpuno mat, i ako su mi neke nijanse na prvi pogled djelovale sjajne, one to nisu, tako da ako zelite nesto sjajno na pokretnom dijelu kapka morat ce te uzeti neku sjajnu sjenu pored ove palete.

Pigmentacija je bolja nego u Essence paletama, jer sa Essence sam morala koristiti bazu, kad sam vam u postu pokazivala kako izgedaju sjene na ruci, a sa ovom nisam morala, ali sam i pokazala na nekim slikama i sa bazom i bez baze za one koje to zanima.

Iskerno ovo je jedna od kvalitetnijih paleta koje imam, ali necu kupovati jos neke jer ne volim gomilati proizvode. 

bez blica

sa blicem





Na sljedecim slikama sam nanjela sjenila kako su poredana u paleti, i bez baze: 




A sada kako izgledaju sa bazom:





I jos slike kako izgledaju ove sjene na meni, moja omiljena boja iz ove palete je ova roza, i nju sam koristila na slikama: 






Kako vam se svidjaju ove nove palete od Catrice? Da li vec imate jednu? 

Do iduceg posta 

XOXO

2 comments: