Monday, October 23, 2017

Faves and Makeup look


Neki od ovih proizvoda ce tek biti u new in postu, koji ce nadam se biti odmah iza ovog posta. 

Ovo su proizvodi koje koristim svakodnevno. Bas je nesto minimalno, i odlicno za posao, ne mislim da na posao ne treba ici full nasminkan, ali nema svako vremena da se ujutro sminka 2 sata, a za ovo moje s ovim proizvodima, to je moguce za 5 minuta, ako ne i manje, zavisi. 

Prvo puder koji nije puder nego CC krema. Ova Eucerin krema mi se sve vise svidja, i ne znam da li cu moci koristiti normalan puder nakon sto nju potrosim. Savrsena je, i bez korektora pokrije sve sto treba, tj. izjednaci kozu, sto je i njen cilj. 

Nakon pudera nekad stavim kameni puder od Rimmela isto, ali rumenilo od Rimmela obavezno i to ovu divnu divnu nijansu 020 pink rose.

Onda najvazniji dio, popunavanje obrva. Jedno vrijeme tj. ljetos nisam koristila Maybelline Color tattoo u nijansi 40 Permanent Taupe koji imam od marta, jer mi je vremenom smetalo sto je sivkasto, a sad mi super odg u ovim 
hladnim danima =) post o njemu imate klikom OVDJE.

Na oci stavljam samo jednu sjenu iz nove Essence Get Picture ready! palete koju sam kupila za nevjerovatnih 2,25-KM. Sjena koju najvise koristim se vjerovali ili ne zove 04 insta beauty, a ako jos ne pratiti moj privatni i instagram acount bloga ucinite to klikom OVDJE i OVDJE.

Maskara koja me odusevila je Maybelline Volum' Express The Colossal Big Shot cak mi se i vise svidja od Maybelline Lash Sensational Multiplying Intense black maskare. Mislim da Maybelline ima najbolje maskare sa najpristupacnijim cijenama. Ispravite me ako grijesim. =) 

Zatim dvije cetke, a to je jedna jedina ili jedne jedine neponovljive Real Tecniques cetke, koje vrijede svake marke, imam za sad dvije, a nadam se da cu kupiti sve. Za ovu sam mislila da ce biti kao ona grozna bockalica od Artdeco, i da cu je koristiti samo za suhe proizvode, medjutim, ova RT bockalica nanosi tecne pudere profesionalno. 

I ako mislim da su RT originalne cetke vrijedne, tako mislim da su i fake RT ili ti ga kopije, super odlicne, jer sam nabavila neke i to u jednoj prodavnici koja ima u skoro svakom gradu u BIH, po super cijenu, isprobala, i mislim da skoro pa nema razlike izmedju originalnih i fake. A mislim da nije opasno kupovati fake cetkice, i da se vise treba paziti na fake sminku, jer mislim da je to jedan veliki NO NO, i da ima dovoljno super sminke, koja nije skupa da bi se rizikovalo sa fake sminkom. Tako da ako vas zanima o nesto o tim fake RT cetkicama, komentarisite, pa ce biti uskoro post o njima, ako vas zanima.

I jos zadnja stvar je ova DEPEND cetka za obrve sa dvije strane. Depend ima vrhunske proizvode za oci i nokte. Tako da ova cetka ima svemoje pohvale, nije skupa, i ako vam treba cetka za obrve pogledajte ovu.


A evo i na ruci kako izgledaju proizvodi po redu: Eucerin CC krema, sjena Essence Get Picture ready! 04 insta beauty zatim Maybelline Color tattoo u nijansi 40 Permanent Taupe, i na kraju  Rimmel Lasting Finish Soft Colour rumenilo nijanse 020 pink rose.


I da ovaj post malo dobije boje, evo jedan ljubicasti makeup look. Uzivo je jos ljepse izgledalo. Slike sam uredila malo u VSCO. Ne posjedujem jos uvijek neki super dobar fotoaparat, ali vjerujem da cu uskoro jedan nabaviti hehe. Na usnama sam stavila ruz od Oriflame koji sam dobila za rodjendan. Da rodjendan, U oktobrru tacnije 14. oktobra Amina ima rodjendan. Nijansa ruza je Pink Hypnotic, i ovaj ruz nema boju vec samo sjaje, tj sitne bljestave srebrne cestice, koje izgledaju predobro. Ono sto mi smeta je miris ovog ruza koji je skoro pa nepodnosljiv, a ja inace mogu puno toga podnjeti, haha, ugl ako neko od vas koristi cesto Oriflame proizvode, neka mi javi da li je to normalno, taj nenormalni miris. 








I? Kako vam se svidja post? 
Da li ste procitali cijeli tekst ili samo gledali slike? =D

Evo na kraju posta cu vam napisati ono sto sam vas pitala, ako neko ne cita gore tekst, moze samo ovo procitati ako ga zanima. Pitanja: 

Zelite li post o fake RT cetkicama? 
Da li neki ruzevi od Oriflame ili svi imaju cudan miris? 


Hvala na citanju 

Do iduceg posta 


XOXO 

<3

2 comments:

  1. Moze post o tim fake RT cetkicama, bas me zanima..Posebno ako su one iz Izbora jer ih planiram kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da moze samo da uhvatim vremena, a mogu ti reci da su u mom gradu u kojem imaju 2 izbora, u oba su nestale, tj. rasprodano, nadam se da ce opet nabaviti, jer za te pare, su za sad koliko ih imam odlicne =) =D hvala puno na komentaru =)

      Delete