Monday, October 30, 2017

Kolekcija cetkica za sminkanje

Ovo je moja kolekcija cetkica iz sminkanje, 3 sam bacila, jer jedna je bila skroz stara i to je bila moja prva cetkica ikad, a druge dvije su se pokvarile, a u kolekciji nisam racunala one koje se dobiju uz neke palete. Uglavnom ovdje ima ukupno 60 cetkica. Prvo sam se razmisljala da li da ih slikam jednu po jednu, ili po namjeni, npr. samo cetke za puder, pa cetke za blendanje, pa ovo ono, medjutim, ovako je najbolje, po markama, pa imamo tu essence, pa essence limitirane kolekcije, pa ebelin, pa RT... pa onda ove preostale koje imam po jednu. 


Na prvoj slici imamo cetke iz stalne essence postave, odnosno kako oni mijenjaju svoj asortiman, prije godisnje, a sad sezonski, onda i ovo se ne moze vise pronaci, bar neke. 


Zatim cetkice iz limitiranih Essence kolekcija, pa tu imamo puno LE kolekcija, i neke su mi favoriti, a neke su meh. kao ove iz posljednje kolekcije.



Zatim Ovnak cetkice, koje su odlicne, i tako mi je drago da imaju toliko razlicitih za sve namjene.


Ovo su jedne od kvalitetnijih, CALA i Blush cetkice. 

Evo i cuvenih Real Techniques cetkica. Na lijevoj strani imamo originalne RT cetkice, a na desnoj vjerovali ili ne fake RT cetkice. 
  

Ovdje su ebelin cetkicee, i ove velike tri imaju kod nas da se kupe u DM-u, medjutim ove dvije male, jos uvijek nema, a tako su dobre, i ne znam zasto konacno ne dodju kod nas u DM.
 

Eh ovdje imamo svega: beskorisnu ARTDECO bockalicu, odlicnu Look by BIPA cetku za blendanje sjenila, onda ovu sranje MANHATAN cetku za eyeliner, pa onda DEPEND cetku za obrve koja je odliiicna, pa ovu od LOREAL koja dodje uz njihov gel eyeliner, pa Alverde cetka za eyeliner, zatim ova Catrice, koja je bezveze, i ova koja je iz DM, a ne znam kako se zvala, koju koristim za stavljanje maske na lice. 




I to je moja kolekcija cetki, i pored ovog imam jos jedan RT miracle sponge. 

Ispod mi napisite koliko vi imate cetki I po ovom mom ste vidjeli da bas nije da mi je svaka ekstra i da mi nije svaka potrebna. Ali kako nemam uvijek vremena da perem cetkice jer to oduzima puno vremena, a ja moram cesto prati. Onda je lijepo imati npr. bar za tekuci puder vise cetkica, pa da dok tu jednu ne operete ili dok se ne osusi, vi mozete koristiti ovu drugu. 

Do iduceg posta 

XOXO



No comments:

Post a Comment