Saturday, October 28, 2017

new in #10





Byphasse micelarnu sam kupila na snizenju i bila je 5,95-KM i okej mi je, bas dobro skida sminku, ali ne mogu da se ne umijem poslje nje, jer nekako je ljepljiva.



Ebelin blaznice moje omiljene, i cijena za 70 komada je 1,50-KM.




Paradontax pasta za zube, cijena 8,80-KM, slana pasta, meni nije bilo tesko da se naviknem na to, a isto kao da perete zube sa sodom bikarbonom, ugl, ono sto mi se svidja je sto tako lijepo ostavlja neki trag, u ustima poslje pranja zuba. Mislim ko je koristio znat ce sta mislim.






Ovu maskaru sam vam vec spominjala na blogu u favoritima, Maybelline Volum' Express The Colossal Big Shot, kupljena na snizenju 9,95-KM, i malo je reci da sam odusevljena. 









Mozda vec znate, a ako ne, onda morate pogledati sta sve ima u CM-u novo od Ovnak-a. Prvo ima raznih cetkica, za sve namjene, i to crne, rose gold, i unicorn, zatim ovalne crne i metalno roze, ili zlatne, i za vise namjena nego sto je bilo crnih. Ma hrpa stvari, a ja sam samo uzela od svakog po nesto, odnosno uzela samo ovu unicorn cetku za tekuci puder cija je cijena 7,90-KM, i ovu rose gold cetku za sjenilo koja je 4,90-KM




*slikano sa blicem



Essence Get picture ready paleta sjenila kupljena na snizenju za 2,35-KM, i toliko mi se svidjela, da sam otisla po jos jednu za prijateljicu, i paleta je i dalje bila snizena ali ovaj put je bila 4,25-KM, hmm, sta je to, i do cega je, ja ne znam.






Essence Le Hello Happiness cetka za strobing 6,95-KM







Essence LE Hello Happiness cetkica za tekuci puder 8,45-KM







Essence LE Hello Happiness duo cetkiza za sjenilo za oci 5,25-KM

-UŠTEDI NOVAC-
I sad konacan utisak nakon sto sam vec par put korsitila ove cetkice. Mislim da ove dvije cetke velike, jednostavno nisu vrijedne tog novca, jer prva je pretvrda, a druga ruzno nekako nanosi proizvod, cudnog je oblika, a kod ove male za sjenilo, je samo ova jedna strana upotrebljiva i to ova koja izgleda kao mini blending brush, a ova druga je katastrofa, tako da mi je drago da nisam kupila i ostale. Jedna od losijih LE kolekcija cetkica. 



I to je to 

Do iduceg puta 

XOXO

No comments:

Post a Comment